Sidor

Följ min blogg här

fredag 6 september 2013

Kenny K

I veckan fick jag en beställning på ett
40-års kort, jätteskoj!
Till detta kortet visste jag direkt vilken
stämpel jag skulle använda, 
så det fick bli en ny från Kenny K
som jag kollat på ett tag nu.
Såhär blev det.

Tycker själv att denna stämpeln passade
toppenbra till ett födelsedagskort.
Jag har färglagt med promarkers och
de mönstrade papprena är som vanligt
Maja design, en stor favorit.

Insidan.
Textstämpeln är från Reprint.

Och såhär ser baksidan ut.

Tack för att ni kikar in,
era kommentarer gör mig glad.

Önskar er en fantastisk helg.
KRAM.

14 kommentarer:

  1. Men Åhhhh såååå snyggt

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Hej Tess =)

    Vilket underbart fint Kenny K kort!!! Med massor av fina detaljer och en underbart fin insida! Vill också berömma dig för din fina blogg!

    Kramar Sandra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack sandra för dina fina ord! ska direkt hoppa över till dig och hälsa på. kram. =)

      Radera
  3. Hej Tess!
    Wow! det var ett läckert kort!! Kenny K stämpeln passade ju perfekt och den är så fint färglagt:))
    Snygga dies och dekorationer också:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt kort, så fina färger och jättemycket fina detaljer! Kram

    SvaraRadera
  5. Gorgeous card Tess!
    Good luck!

    SvaraRadera
  6. Så vackert kort härliga dekorationer.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för dina fina ord ulla!! :)

      Radera
  7. Vilket fint kort.. Kenny K stämpeln passar ju perfekt till en födelsedag. Särskilt när det är någon som fyller jämnt. Fint med pärlbandet runt och även pärlorna i hörnen. Gillar hur du arrangerat Papprena.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack anna, dina kommentarer är alltid så härliga att läsa. kram på dig! =)

      Radera