Sidor

Följ min blogg här

måndag 2 september 2013

Oj oj oj, ett inlägg...

Ja ja, jag vet. Nu var det jäääääte länge sen jag 
gjorde något inlägg i bloggen, igen.
Men som vanligt är det fullt upp med allt annat
så bloggen hamnar lite i skymundan.
Men men, jag ska försöka hitta lite mer tid
till bloggandet.

Kortet jag visar upp för er idag är gjort med
en av mina nyaste digi från Saturated canary,
"Sweater socks fairy", visst är hon underbar?!


Vita och lila cardstock ihop med ljuvliga papper från
Maja designs kollektion Sofiero.
Blandade dekorationer såsom metallhörn, spets, 
satinband, knappar, blommor m.m. 
Mycket glitter och pärlor.


Här ser ni insidan.


Och denna suddiga bilden föreställer baksidan,
vet inte vad som hände när jag tog denna
bilden men den såg inte alls suddig ut när jag
kollade på den i mobilen. 

Tack för att ni kikar in.
Ta hand om er och ha en fin eftermiddag 
och kväll.
KRAM.

6 kommentarer:

  1. Bravo, TESS -
    this is an awesome piece of jewelry! Congratulations!
    I wish you success!
    Hugs

    SvaraRadera
  2. Hej Tess!
    Såååå otroligt vackert kort:)) Digisen är ju såååå läcker och du har färglagt den sååå snyggt:))
    Har ju haft turen att få se det live:))
    Färgerna är såååå snygga:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. En tuff brud älskar dessa kort i lila du har färglagt det kanon bra, många fina detaljer.
    Kram Ulla

    SvaraRadera