Sidor

Följ min blogg här

lördag 2 november 2013

Inspirations-material

Åååååh va kul jag har haft idag!!
Jag och min goa scrap-kompis Marie har
varit i Göteborg på scrap-mässa.
Träffade massa trevliga och fina människor
och jisses så mycket skoj vi hittade att handla.
Här kommer ett lite smakprov på det som
jag fick med mig hem. :)
(Ursäkta de dåliga fotona.)

Papper från Maja design, mina favoriter.

Supersöta stämplar från Bildmålarna 
och Gummiapan.

Lite nytt till min smashbook.

Och lite annat smått och gott.

Nu kan jag knappt vänta tills jag kan sätta
mig och börja pyssla med allt nytt,
inspirationen flödar i hjärnan. :)

8 kommentarer:

  1. Hej vännen!!
    Tack själv för en jätte trevlig dag:))))) Vi fick ju med oss en hel del fint i våra påsar:))))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja vi fick verkligen med massa fint hem!! ser fram emot att låna din fina nya dies!! :) ses snart vännen!

      Radera
  2. Men så mycket fint du fick med dig! Tror minsann du slog mig med antal saker ;-) så kul att du tittade in till mig så jag hitta hit med! Roligt att ses på mässan också, alltid trevligt att träffa andra som också är frälsta i denna hobby, hi hi. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är alltid rolig att träffa nya människor! och skoj att kunna följa varandra via bloggarna med. :)

      Radera
  3. Åh så mycket fint du har shoppat.. Jag var också på mässan i söndags. Fick med mig lite jag med. Nu önskar jag mig bara massor av pysseltid. ;)

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. jasså var du med på mässan, synd jag inte visst det för då kunde vi ju hälsat IRL ;) får ta det nästa gång. kram.

      Radera
  4. With all my heart I wish you creative inspiration and successful art work!
    Much joy and good luck!

    SvaraRadera