Sidor

Följ min blogg här

lördag 30 november 2013

Jul med Bildmålarna

Hej vänner!!
Hoppas ni alla fått en härlig start på helgen?!
Här hemma har det pyntats inför advent
och vi har även provsmakat glöggen, mysigt!
Imorgon väntas det jul-loppis i samhället,
med tomte och ponnyridning för barnen.
Detta blir första året det arrangeras, 
så hoppas det blir lyckat och att många dyker upp
 så det kan bli en bestående tradition.
Under veckan som gått har jag inte hunnit
scrappa så mycket men ett kort har det
i alla fall blivit och det kommer här.

Jag provade på en för min ny vikning,
tack ANNA för den inspirationen.
Stämpeln är från Bildmålarna och de mönstrade
papprena kommer som vanligt från
Maja design.

Såhär ser kortet ut innanför flikarna.

Och detta är insidan med en söt stämpel
från Magnolia.

Och här har vi till sist baksidan.

Tack för titten vänner.
Jag önskar er en underbar helg och 
trevlig första advent på söndag.
KRAM.

6 kommentarer:

  1. Ett underbart kort söt liten Tilda och snögubbe.
    Ha en skön 1:a advent
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket ulla, detsamma! :)

      Radera
  2. Jättefint kort!! Så söt liten snögubbe.. Gillar även Tildan på insidan.. Roligt att jag kan inspirera någon. :)
    Visst är det mysigt med första advent. Härligt det låter med jul-loppis hoppas att det blev lyckat.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa visst är det mysigt, bara älskar när man får plocka fram allt och börja julpyssla och dricka glögg, underbart. =)

      Radera
  3. Hej Tess!
    Det julkortet blev ju himla läckert:) Vikningen är så läcker.
    Stämpeln är underbar och du har färglagt den såååå fint:))
    Jag har ju sett kortet live och det är ännu finare i verkligheten:)) Visst var det kallt i ridhuset på loppisen brrrrrr!!

    Hoppas vi syns snart igen:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack vännen!! ja visst var det kallt! brrr!! kram. <3

      Radera