Sidor

Följ min blogg här

söndag 10 november 2013

Staffli- och shakercard

Hej vänner!!
Idag har det regnat precis hela dagen
vilket har bidragit till massa mys och pyssel
ihop med familjen inomhus.
Bland annat har vi bakat lussebullar
(lite tidigt, jag vet, men kunde inte hålla mig,
nu längtar jag massa efter advent och juletider!!).
Vi har också gjort fina slips-kuvert till farsdag 
och även påbörjat tomtetillverkningen.


Och jag själv har pillat lite med ett julkort
under veckan som varit, enjoy.

Här ser ni framsidan.
En söt Tilda stämpel och vackra papper
från Maja design.
De underbara kram-stämplarna är från ASAMIA.

Och såhär ser kortet ut uppställt.
Shakern är gjord av fariy sparkles fine glitter.

Här ser ni hela insidan uppvikt.

Och såhär ser hela baksidan ut uppvikt.

Utmaningar för detta kort:

Tack för titten vänner!!
Önskar er en underbar söndag.
KRAM.

12 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    WOW! sååååå läckra Fars-Dag kort ni gjort:)) Så kul att pyssla med barnen:)) Så fin jultomte Emelia gjort, hon är så duktig:))
    Och ditt shakercard blev ju superduper snyggt:))) Det måste jag få se innan du skickar iväg det:))))) Du är så duktig:))

    Ha nu en skön Söndag och hälsa familjen:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack vännen, dina kommentarer är underbara att läsa! <3

      Radera
  2. Läckra slipskort, fina tillsammans också med alla olika variationer på slipsarna! Shakerkortet är helt bedårande ljuvligt, det glittrar och gnistrarna och hela kortet är så omsorgsfullt scrappat med vackra detaljer var man än vrider och vänder på kortet. Söta kram-stämplar! Lycka till i utmaningarna och ha en skön vecka!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj så mycket fint du gjort :D Roligt pyssla med hela familjen

    SvaraRadera
  4. Har nog missat dig på ett tag men har tittat på din blogg som ligger i sidan på min blogg men inte sett att det kommit något nytt på länge. Men vad jag har missat många fina kort och annat fint som du gjort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Hej Tess; jätevackert julkort. Din shakerbox med det vita glittret är underbar. Även väldigt fin insida. Tack för att du deltar i LLC:s julutmaning. Kram, Sandy

    SvaraRadera