Sidor

Följ min blogg här

måndag 4 november 2013

Till fars-dag

Nu börjar det närma sig fars-dag,
självklart måste lilla pappa få ett kort! :)
(Lift från mässan jag var på.)
Denna gången blev det ett väldigt enkelt kort
med blandade stämplar från Gummiapan.
( Tack MARIE för lånet <3 )

Här ser ni framsidan.
Slipsarna är gjorda i lager av spillbitar i olika 
färger och fast fästa med 3D kuddar. 
Stansen i MS, såklart. ;)

Insidan, även den mycket enkel.
Paketet är liksom slipsarna fästa med 
3D kuddar. Och älskar de här stjärnorna. 

Baksidan. 
Även detta paketet är gjort i lager.

Tack för titten.
Önskar er alla en underbar vecka.
KRAM.

16 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Visst hade vi en trevlig kväll igår och fick ju massor gjort:))
    Ditt Fars dag kort blev ju såååå läckert:))))
    Ha en bra dag så ses vi snart igen:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det var verkligen trevligt sist! ojojoj så mycket vi fick gjort, kul!! vi får ta en liten scrap-date i nästa vecka när allt lugnat ner sig lite här hemma. kram vännen.

      Radera
  2. Vilket underbart kort du skapat, skickligt stilrent och helt perfekt till en pappa! Härliga slipsar på rad och jättefint dekorerat med bandet och knappen!

    Tusen tack för dina fina ord inne hos mig! =)

    Ha det riktigt gott, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket kristina! :) jag gillade oxå den slipsstämpeln, enkel men ändå kul. önskar dig en trevlig dag. kram.

      Radera
  3. Hej!
    Detsamma, var jättekul att få träffa dig i lördags! Jag hoppas du och Marie tar er på nästa mässa oxå så vi får ses igen =)
    Vilket läckert och stilrent kort, bara älskar slipsarna !!!!!
    Kram iffa

    SvaraRadera
  4. Men så snyggt kort till Fars dag! Det borde man kanske göra ett... Har fastnat i julträsket just nu. Det är ju så svårt att göra kort till killar... Ha en trevlig kväll. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är det svårt att göra kort till män! blev dock nöjd med detta trots att det är väldigt enkelt och inte precis så jag brukar skapa. önskar dig en trevlig dag. kram.

      Radera
  5. Å vilket fint kort du gjort till Fars dag. Jag har inte börjat än, men måste få till nåt innan helgen.
    Kul med mässa, hoppas du hade trevligt och fick med dig massa fint och skoj hem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack åsa! mässan var skitskoj, som vanligt fick man men sig en hel del hem i påsarna, finns ju så mycket skojiga saker! kram.

      Radera
  6. Superfint kort!! Den slipsstämpeln är ju för häftig.. Fint du har byggt upp kortet.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är den tuff, enkel men ändå rolig. :)

      Radera
  7. Hej!

    Kolla gärna in min sida jag gjort för tips hur fars dag kan firas :)

    Med vänlig hälsning
    Niklas

    SvaraRadera
  8. Very classy! Congratulations, Tess!

    SvaraRadera