Sidor

Följ min blogg här

måndag 16 december 2013

Center step X 2

Hej vänner.
Idag blir det ett super snabbt inlägg
innan det är dags för mig att hoppa
i säng, imorgon väntar en lång dag i skolan.
2 st center step cards blir det idag.
Det första...

...i blå toner.
Stämpeln är från Bildmålarna
och papper från Maja design.

Insidan är dekorerad med massa olika dies.
Tack Marie!! :)

Baksidan.

Och det andra...

...blev i grönt.
Stämplar från Magnolia och Gummiapan.
Älskar dessa dies med ljusen och även
"god jul"-texten.
Även detta kortet är dekorerat med papper
från Maja design.

Insidan.

Och baksidan.

Nu är det hög tid för mig att säga god natt.
Tack för titten och ha en fin dag imorgon.
KRAM.

6 kommentarer:

  1. Så underbara kort gillar dem mycket, härliga vikningar.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag älskar denna vikningen, korten ser lite mer arbetade ut än den "vanliga" vikningen.

      Radera
  2. Hej Tess!
    Såååå fina dina båda julkort blev:)) Det första har jag ju sett:)) Stämpeln är så söt och du har färglagt den så fint:))
    Den granen och älgen år också sååå söta:))
    Vikningen gillar jag:))
    Vi hade ju trevligt sist vi sågs och vi fick ju ganska mycket gjort:))
    TACK! för det underbart vackra julkort vi fick:)) Du är sååå duktig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, visst är vikningen häftig. jag gillar granen med, den är lite "ful-snygg" som du brukar säga, passar bra om man inte vill göra ett för "gulligt" kort.

      Radera
  3. Vilka superfina kort du gjort med rolig vikning. Fina detaljer att vila ögat på och upptäcka fler och fler.

    SvaraRadera