Sidor

Följ min blogg här

onsdag 4 december 2013

Samma fast annorlunda

God kväll  på er vänner!
Idag visar jag upp ett kort med samma stämpel 
som jag använde sist, fast med en annan färgläggning
och med en annan utformning på kortet.
Jag skulle bli jätte jätte glad om någon av er kunde
hjälpa mig med namnet på denna vikningen, har letat 
men utan resultat.

Framsidan är dekorerad med en söt liten Tilda
och som vanligt papper från Maja design. 
Granarna och tagsen är från Magnolia 
(tack Marie!!).
Snöstjärnan uppe i hörnet är från YouDo
och pärlorna från Prima.

Här ser ni vilken vikning jag gjort,
kan nån snälla hjälpa mig med namnet??

Insidan blev såhär, tycker inte det behövdes
dekorationer när papprena var så fina.


Och nu en snabbtitt på vad barnen hittat på.

Dag 3.
De fick i uppdrag att måla varsin fin julteckning
som sedan hängdes upp på kylskåpet,
Sigge tyckte dock att det var jätte trist så det
blev bara varsin från tjejerna.
Emelias högst upp och Jinas under.

Dag 4. 
Idag hittade barnen tre utklippta former,
stjärna, hjärta samt cirkel i julkalendern.
De hittade även bokmärken och guldstjärnor,
vilket de sedan skulle tillverka varsin 
julgransdekoration med, nu pryder de vårt köksfönster
i väntan på att julgranen kommer in i vårt hem.

Tack för titten.
Önskar er en fin torsdag, ta hand om varandra.
KRAM.

4 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Tack för en trevlig scrapdag i går:)) Vi fick ju ganska mycket gjort;)) Ditt julkort bär sååååå himla vackert:)) Fick ju se det live också:)) Stämpeln är såååå söt och du har färglagt den så fint:)) Den vikningen är ju jätterolig och göra, skulle vara kul att få reda på vad den heter:))

    Sååå fina jul teckningar och julgransdekorationer barnen har gjort, de är sååå duktiga:))

    Ha nu en skön Torsdag och var rädda om er i snöovädret
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort, så härligt med blått. Så trevliga saker barnen har gjort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack ulla. visst är det fint med blått, passar så bra ihop med vitt och/eller silver! =)

      Radera