Sidor

Följ min blogg här

lördag 11 januari 2014

Examens-kort

På fredag är vi bjudna på min systers 
examens-fest (så stolt över henne!).
Jag har såklart gjort ett  för tillfället
passande kort, denna gången i grönt.

Denna söta Tilda-stämpeln tycker jag passar
bra när det är något som ska firas, 
jag har färglagt den med promarkers och
glitter, även glossy på vissa detaljer.
Papper är för en gångs skull inte Maja design
utan faktiskt Bildmålarnas fina från förra året.
Diesen är från Magnolia.
Bokstäverna är glossade och blommorna 
har fått lite glitter, även alla kanter har fått 
ett tunt lager glitter.

Insidan blev såhär.

Och här ser ni baksidan.

Tack för att du kikade in hos mig
och ha en fortsatt trevlig kväll och morgondag.
KRAM.

6 kommentarer:

  1. Wow, vilket underbart kort.. Den Tildan passar ju perfekt när man har något att fira. Fint med namnet utstansat sådär..
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Jag har börjat på att packa lite här hemma, gäller att börja i tid då det är en del att göra.. ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack anna! önskar dig all lycka med flytten! kram.

      Radera
  2. Hej Tess!
    Såååå läckert examens kort du gjort till Alexandra:) Den stämpeln var ju perfekt och du har färglagt och glittrat så fint:)) Vackert med de "vår" gröna färgerna:)) Alfabetet är sååå snyggt:))

    Må så gott vännen:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Ett väldigt superfint kort och tjusig insida

    Kraaaam

    SvaraRadera