Sidor

Följ min blogg här

fredag 17 januari 2014

Smash* - Cool

God morgon vänner!
Nu är äntligen tentan klar och inskickad,
känns sååå skönt.
Detta firades med en stund i pysselhörnan.
Idag visar jag upp en sida från min smash* bok.


Sonen fick denna Spiderman-dräkten i julklapp,
men den är minst lika poppis hos tösen.
Tycker hon är sååå söt på denna bilden så jag var
tvungen att använda den. :)
Inspiration till denna sida hittade jag i en fin 
skiss som Ulrika visar upp i sin blogg.


Såhär ser skissen ut. 

Tack för att ni tog er tid att kika in.
Önskar er en fin helg. 
KRAM.

8 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Men såååå läckert det blev, riktigt coooool!
    Nu håller ti tummarna att de gick bra med tentan:))

    Må så gott kompis:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej vännen. visst är hon super cool ;) men du måste se sidan live med för jag har ändrat lite på den sen jag tog denna bilden. ja, jag hoppas tentan gick bra, men har ännu inte fått något svar där. håller tummarna! hoppas vi ses snart. kram på dig!!

      Radera
  2. Så skönt att tentan är klar och inlämnad, jag tycker det är så skönt nu att min skola är över så jag kan ägna lite mer tid till scrapandet. Jättefin collegeblock så fin sonen är i sin Spiderdräkt.
    Tack för att du kikar in till mig.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket ulla, men detta är faktiskt tösen. hihi. ha en fin helg. kram på dig! <3

      Radera
  3. Så fint du fick till det efter skissen! Super!

    SvaraRadera
  4. OMG - Spider Girl!!
    She looks magnificent in this role! Bravo!
    **
    Excellent design!

    SvaraRadera