Sidor

Följ min blogg här

fredag 3 januari 2014

Smash* - Nyår

Inget kort idag men en sida i min 
smash* bok ska jag visa upp. ;)
Jag gjorde ett försök att fylla denna förra året
men det blev bara  typ 5 sidor, så nu gör
jag ett nytt försök i hopp om att jag ska 
lyckas fylla denna till årsskiftet 2015.
Denna boken kommer vara som en dagbok för mig,
där jag kommer att lägga in lite av mina favorit
foton och händelser som sker i mitt liv.


Detta är första sidan och den står för ett 
nytt, spännande år, men nya utmaningar.
Fotot föreställer välkomstdrinken vi blev
tilldelade på nyårsafton och på tagen har
jag skrivit upp lite om vad vi hittade på 
och med vilka vi spenderade detta årsskifte.

Tack för att ni kikar in. 
Ha nu en finfin fredag och en helt
underbar helg fylld av lycka och kärlek.
KRAM.

2 kommentarer:

  1. Go´kväll vännen!
    Så läckert du gjorde i din Smash* bok, me like:)) Den måste jag få se nästa gång vi ses:))

    Ha nu en skön Fredags kväll:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Så fint du har gjort :) och tack för komentaren hos mig... mina kort är ca 13,5 cm stora. Det är färdiga kortstommar som jag köper :)

    SvaraRadera