Sidor

Följ min blogg här

torsdag 23 januari 2014

Vårkänslor med Magnolia

Hej vänner!
Allt bra med er hoppas jag?!
Här är det toppen, imorgon är det 
en ledig dag och då ska vi ha fredagsmys hela
dagen lång, det ser jag verkligen fram emot!
I måndags påbörjade vi även vårterminen i 
skolan, vilket innebär att jag nu har gjort halva
utbildningen, jippi! :)
Idag visar jag upp ett kort men känsla av vår.


Kortet dekorerades med en söt Tilda,
som vanligt har jag färglagt med promarkers.
De mönstrade pappren jag har använt är
från Bildmålarna.

Utmaning för detta kort:
Tack för att ni kikar in.
Önskar er alla en underbar fredag och helg!
KRAM.

16 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Superduper läckert kort du gjort igen:)) Visst är den söt den stämpeln och du har färglagt den såååå fint:)) Vackra papper och dekorationer:))))) Du är såååå duktig:))
    Lycka till i utmaningen:)))
    Ha en härlig Fredag med familjen:))

    Hoppas vi syns snart igen:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket. ja visst är hon söt denna tildan! tack för lånet. ;) kram.

      Radera
  2. Very pretty card! Thank you for sharing your style with us at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

    SvaraRadera
  3. Tack för besöket hos mig. Jättesött Tilda kort, fint dekorerat. Pappret – Bildmålarna? är så fint. Trevlig helg!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvaraRadera
  4. Thanks for sharing your lovely creation at 'Sweet Stampin' and good luck with the Challenge. Judy DT x

    SvaraRadera
  5. Jättefint kort! Gillar de härliga vårtonerna. Och Tildan är såå söt.. Härlig känsla att ha kommit halvvägs. Sista tiden kommer gå fort.!
    Javisst är det härligt med lediga fredagar, bra start på helgen. ;)

    Vi kämpar på med packning och rensning, men i helgen ska vi iväg så gå blir det lite paus.. Tyvärr blir bloggandet lite lidande, men hoppas att det är övergående..

    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Så gulligt kort och med så mjuka härliga färger.
    Skönt med lediga fredagar, har också varit ledig idag, resursen ringde idag och undrade om jag ville arbeta mellan 13:00 - 21:15 ikväll men jag sa nej skall arbeta lör, sön och måndag så jag tyckte det räckte.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack ulla! ja ibland behöver man bara vara lite ledig, så du gjorde rätt i att ta en ledig dag! kram.

      Radera
  7. Flott kort!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors! Lykke til!

    Klem fra Mette

    SvaraRadera
  8. Vilket ljuvligt kort! Färgerna du har valt är underbara och detaljerna är perfekt matchade!
    Tack för din kommentar hos mig!
    Kram Annette

    SvaraRadera