Sidor

Följ min blogg här

måndag 10 februari 2014

Comfy Slippers Fairy

God morgon vänner!
Efter en underbar helg är det nu dags
för ännu en ny vecka.
Trots att det är sportlovs-vecka så har jag fullt 
upp med B-uppsatsen i skolan, så inte
speciellt mycket ledighet för vår del.
I helgen som varit har jag och min fina syster
varit på bio med mina tre små juveler,
vi såg på Frost 3D, sååå häftigt.
Självklart har vi också tittat på Mello,
men som vanligt var det inte mitt favorit-bidrag
som gick vidare till final. 
Jag har även hunnit med att pyssla lite så här
kommer ett kort. =)


Här har jag använt mig av ett gulligt motiv
från Saturated canary - Comfy Slippers Fairy,
som vanligt har jag färglagt henne med promarkers.
Papper från Bildmålarna och blandade
dekorationer i vitt och blått.
Hoppas ni gillar det.

Tack för titten.
Nu önskar jag er en underbar dag.
KRAM.

10 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Men så gulligt kort, me like:)) Underbart sött motiv som du färglagt så fint:)) Vackra papper och dekorationer:))
    Ted ligger sjuk med 40 graders feber och jätte ont i halsen:(
    Så tråkigt för han har ju sportlov.
    Hoppas ni är pigga:) Tack för den fina kommentaren inne hos mig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Lycka till med din B-uppsats!
    Hoppas du hinner göra nåt roligt på lovet, och inte bara får plugga.
    Ditt kort är så fint med söta stämpeln och allt fint glitter.

    SvaraRadera
  3. tack för ditt besök hos mig.Diesen du söker är från joy och blir snyggast om man kör den med mattan på efter att den stansats ut.Den finns hos Moa som har fraktfritt.
    http://www.moapyssel.se/ribbons-bowsfeathers-c-32_43_133.html

    SvaraRadera
  4. men nu glömde jag skriva lite om ditt så fina kort.Läcker hon blev med allt glitter

    SvaraRadera
  5. Tack snälla du för den fina kommenteren inne hos mig :) Ditt kort är fantastiskt fin.. va läckra vingarna blev :D

    SvaraRadera
  6. Excellent! Congratulations!
    Good luck!

    SvaraRadera
  7. Kjempesøtt kort, nydelig motiv og flott pyntet.
    Klem fra Gunn:)

    SvaraRadera
  8. Tycker mycket om ditt kort, underbara färger och en söt tjej. Lycka till med B- uppsatsen men den klarar du galant.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  9. Åh filmen Frost är väl underbar!? Älskar snögubben :-)
    Mellon i år har jag tyvärr inte alls gillat hittills och jag som ääälskar Mello-perioden annars...:-/
    Supersött kort du gjort och hur läckert som helst med glittret.
    Lycka till med uppsatsen! Kram

    SvaraRadera
  10. Hej, jag besöker din sida för första gången och lämnar ett litet spår efter mig. Jag gillar verkligen ditt kort! Det är så sött.
    Hälsningar Eva Persson

    SvaraRadera