Sidor

Följ min blogg här

tisdag 4 februari 2014

Sofiero och Mo Manning

God morgon vänner!
Här hemma har en riktig förkylning 
brutit ut, halva familjen är hängiga, men 
man får väl vara glad så länge man slipper undan
vinterkräksjukan som härjar.
Det har ju inte blivit så mycket pysslat, 
dels på grund av förkylning men även på grund av 
skolarbete. Just nu håller vi på att skriva en
B-uppsats, kul men det kräver en hel del arbete.
Jag har trots detta tagit mig tid att knåpa ihop 
ett kort, denna gången med underbara Sofiero papper 
från Maja design och en supersöt digi-stämpel
från Mo Manning.

Framsidan.
Här dekorerade jag med två fina tags från Magnolia
och det ljuvliga hörnet är från Memory box.
Hurra-stämplarna är från Åsa "asamia" och 
stjärn-stämplen är från Gummiapan.
Som vanligt har jag färglagt med promarkers.

Insidan blev såhär, grattis-stämpeln är från 
Rox stamps.

Och här ser ni hur baksidan ser ut.

Nu är det dags att sätta igång en kopp kaffe 
och förbereda sig för dagens litteraturseminarium,
önska mig lycka till. ;)

Tack för titten och ha nu en finfin dag!
KRAM.

4 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Underbart gulligt kort, me like:)) Stämpeln är sååå söt och du har färglagt den sååå fint:)) Papprena och de olika diesen gillade jag:) Tagsen bakom motivet.......jätteläckert:))
    Du är såå duktig vännen:) Måste få se det live.

    Hoppas förkylningen är bättre:)
    Må så gott så syns vi snart igen:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. här har det varit fullt upp men nu är vi äntligen pigga, hoppas ni med är det?! tack för din kommentar, älskar sofiero-papprena, den är ju asläckra!! =) såg att du gjort ett inlägg med så jag måste ju kika in i din blogg med. =)

      Radera
  2. Vilket gulligt kort och söt tjej. Ja det är inte roligt med vinterkräksjukan och inte heller då man hamnar i influensa.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack ulla! nä inte alls kul men nu är vi pigga igen. =)

      Radera