Sidor

Följ min blogg här

onsdag 26 mars 2014

30 år!! =D

Idag har det varit min stora dag, 
nu har även jag passerat 30 sträcket.
Jag har haft en helt underbar dag och familjen
har skämt bort mig ordentligt!
Vi startade morgonen med frukost bestående av 
kaffe och cheesecake, middagen blev 
restaurangmat på 8 glas med hela familjen 
samlad (första gången) och kvällen avslutades
med champagne och jordgubbar, han kan allt min 
käre make! <3
Jag fick 3 fina kort av scrap-vännerna...

Marie


och Linnéa.

Tack brudar, ni är allt för goa!! <3

2 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Nu äntligen "hinner" jag sätta mig ner och kika in till dig;))
    Så gott med restaurang besök:))
    Fina kort du fick;)) Hoppas chokladen smakade:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. chokladen var ljuvlig, har fortfarande en liten bit kvar i gömmorna, den kan inte ligga framme för då skulle familjen sätta i sig den, så har lagt den här uppe i min pyssel-hörna ;)

      Radera