Sidor

Följ min blogg här

måndag 10 mars 2014

En altrad liten ask

Hej vänner.
Nu var det ett tag sen igen, har visst redan
gått en månad sen jag sist postade nått
i bloggen, men nu var det dags igen. ;)
Hoppas allt är bra med er och att ni 
njuter av alla härliga vårtecken som kommit fram.
Själv tycker jag att det är en underbar tid nu.
För ett tag sen altrade jag en godisask
till min fina vän Marie som fyllde år nu under
helgen, självklart fyllde jag sen asken med hennes
favvogodis. 
Såhär blev resultatet.

Framifrån.

Från sidan.

Och baksidan.

Riktigt kul att göra nått annat än kort för
en gångs skull faktiskt.
Tack för att just du kikade in.
KRAM.

8 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Tack så jättemycket för den läckra altrade godis asken:))
    Och den innehöll ju mitt favvogodis också;)) Det var så trevligt när ni kom och överaskade mig:)) Jag hade kalas hela helgen, så nu är jag trött;)

    Hoppas vi ses snart igen:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. kul att du gillade asken och de små sakerna som barnen hade med sig, det var ju supermysigt, man behöver inte alltid slå på en massa utan ibland räcker det bara med att träffas ju!! =)

      Radera
  2. Hej !
    Det är så trevligt att titta in på din blogg du har alltid så mycket fint att visa då du lägger in dina alster. jättefin påse och härliga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket ulla, din kommentar gör mig så glad!! stor kram till dig!!

      Radera
  3. Hej!!
    Vilken fin påse du har altrat.. Härliga färger och fint med Magnolias hjärtstans.. Gillar textstämpeln..
    Ska du till Göteborg och scrapmässan om ett par helger?
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Ja, jag ska också till mässan på lördagen. Hade varit jättekul att ses.. Ha n fin vecka.
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. så synd att vi missade varandra, hade varit så kul att träffas. men det måste vi ta och göra. vi får planera in nått i tid innan nästa mässa ;)

      Radera