Sidor

Följ min blogg här

söndag 27 april 2014

Intro-sida PL 2014

Jag har sett att PL (Project Life) nu är super-poppis,
jag blev själv väldigt sugen på att testa,
vet inte ännu om denna formen av skapande är min 
grej men jag gillar både foto och papperspyssel,
 så vi får se.
Såhär blev min intro-sida till albumet 2014,
raringarna känner ni väl igen vid det här laget ;)

Jag har använt mig av Becky Higgins plastficka, 
detta är design A.
Även Becky Higgins core kit : Kiwi och Midnight.

I detta album tänkte jag göra ett uppslag per månad 
istället för veckouppslag då jag tror att jag inte 
har tid att sitta varje vecka.
Och om jag har väldigt många foton en månad
så blir det nog några inserts i så fall... vi får se ;)
Förhoppningsvis kan jag fixa lite med januaribilderna
under kvällen.

Passar på att önska er en fin söndag i detta
ljuvliga väder!
Kram på er vänner.

4 kommentarer:

  1. Jätte snyggt :) hade verkligen talangen för detta också...
    jag har själv inte prövat...
    Tack för dina vänliga ord hos mig.. jo jag har riktigt kommit in i ett skapar stim sista månaderna. Kanske för att jag helt hade tappat lusten i höstas *ler* Tur det kom tillbaka....
    kraaaam

    SvaraRadera
  2. Excellent art-work!
    Tess, your PO is amazing! I love it!
    /Thank you for your comment in my blog./
    Have a nice day and Good luck!

    SvaraRadera
  3. Åh så fint!! Härligt stilrent och enkelt precis som PL ska vara.. Fina kort på dina busfrön. Härliga färger.
    Jag har inte hunnit börja något med de grejerna som jag köpte till mitt PL på mässan. Hade tänkt att börja med barnens album.. Smart tänkt att göra ett uppslag per månad. Blir nog svårt att hinna med annars.. ;)
    Ha det fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej Tess!
    Det blev verkligen urläckert:)) Härliga foton på kidsen:))
    De är ju för söta:)) Gillade färgkombinationen också:)
    Ska bli kul att få se mer PL från dig:))))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera