Sidor

Följ min blogg här

onsdag 9 april 2014

Kenny K i pastellfärger

Hej vänner.
För ett par dagar sen fick jag en beställning
på två kort, ett bröllopskort och ett 
födelsedagskort, idag visar jag upp det sistnämnda 
för er, hoppas ni gillar det?!

Framsidan är dekorerad med "Happy hour" från 
Kenny K, hon är färglagd med promarkers.
De mönstrade papprena jag har använt är från
Bildmålarna, underbara färger, visst?!
Grattis-stämpeln är från Roxstams.
De ljuvliga hörnen är från Prima och
hjärtan och pippifågeln har jag gjort själv.

Insidan är dekorerad med lite pärlor och knappar.
Jag bara älskar hur ugglorna blev, de är gjorda
men en av formarna jag inhandlade
på mässan, även fåglarna är hemmagjorda.

Tillslut en enkel baksida.
Papprena är så vackra så jag tyckte inte att
denna sidan behövde så mycket dekorationer.

Utmaning för kortet:

Tack för titten.
KRAM.

15 kommentarer:

  1. Vilket fint kort! Så härliga papper. Och underbar stämpel.. Fint dekorerat med egengjorda fåglar och ugglor.
    Ja, nästa gång får vi planera lite så vi kan ses. Jag har varit så förkyld och var inte riktigt i form på mässan heller. Men nu verkar det som att det är över för den här gången. :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. hoppas du piggat på dig nu!! och tack för din fina kommentar!! kram.

      Radera
  2. WoW, dear Tess - what a lovely card! Great mood!
    Real Life starts at 30 years old!
    /Many thanks for the comment on my blog!/
    HUGS

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, okey, me real life just started then ;)
      thanks for your lovely comment!
      hugs, tess.

      Radera
  3. Kortet anar lite 50-tal över det hela med den stämplen av tjejen. Härliga färger och underbart dekorerat.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Helt underbart kort och så många söta dekorationer att vila ögonen på! Snyggt komponerat och fina, mjuka färger!

    Tack för din fina kommentar inne hos mig! Hoppas du har det gott och att du får ett härligt vårväder i helgen!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tusen tack för din fina kommentar!! <3

      Radera
  5. Oh Tess, ditt kort är så himla fint! Snyggt målat, underbara papper och fantastiska detaljer. Insidan är perfekt!
    Tack för att du deltar i vår utmaning hos KennyK's Krafty Krew.
    Kramar Annette
    Team A(ll That)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket för din fina kommentar annette! =)

      Radera
  6. Jätte fint kort, härliga färger och papper :D
    Glad Påsk ;)

    SvaraRadera
  7. Beautiful card, Tess! Love all the gorgeous details! Thanks for joining us at KennyK's Krafty Krew!
    {hugs}
    Regan
    Team B{iker Girl}

    SvaraRadera
  8. Hej Tess!
    Vilket ljuvligt 30-års kort, me like:)) Stämpeln är ju urläcker och fint färglagd:)) Vackra papper och dekorationer:))
    Du är så duktig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera