Sidor

Följ min blogg här

tisdag 29 april 2014

Till ett påsk-bröllop

Hej vänner.
Mitt senaste kort är en beställning på ett 
bröllopskort.
Jag valde att använda gröna toner för att få fram 
lite vår-känsla över kortet och så tonade jag 
ner det gröna med lite detaljer i vitt.
Stämpeln jag använde är min favorit när det gäller
bröllops-stämplar, den är från Mo Manning.

Fjärilarna och ramen är gjorda med pappersmassa.
Hjärtan-diesen är från Magnolia.
Alla mönstrade papper är från Bildmålarna.

Alla dekorationer på insidan är även de gjorda 
med pappersmassa, förutom fjärilen som är min 
senaste dies, den är från Memory box.

Till sist, en mycket enkel baksida.

Kortet var mycket uppskattat, både av beställaren
och av mottagarna, kul med beställningar!! =)

Tack för titten vänner.
Ta hand om varandra och kram till er.

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt bröllopskort, med läcker stämpel.

    SvaraRadera
  2. Så mysigt bröllopskort, det är så himla fint med fjärilar använder nästan det på alla mina kort :)
    Tack för fina kommentarer hos mig!
    Trevlig Valborg ! Kram

    SvaraRadera
  3. Så underbart kort och du har fått till vårkänsla med den gröna färgen.
    Ha en skön helg.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Hej Tess!
    Vilket vackert vårigt bröllopskort:) Stämpeln är så läcker och du har färglagt den så fint:)) Dekorationerna är såååå snygga:)) Den nya fjärilsdiesen tokgillade jag:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera