Sidor

Följ min blogg här

fredag 23 maj 2014

Lila och MoManning + top 3 bidrag

Halloj vänner.
Nu var det ett tag sen igen...
Idag tänkte jag visa upp ett kort som jag gjort
till min tös som fyller 7 år imorgon.
Hon älskar lila så jag tyckte detta passade perfekt.


Stämpeln är från MoManning.
De mönstrade papprena är från Maja design.
Fjärilarna och bokstäverna är gjorda av 
pappersmassa (taaack Marie!!).

Utmaningar för detta kort:

Wiiiieee, va glad jag blev igår när jag 
fick se att jag blivit uttagen till top 3
på Kenny K med kortet som min vän Lina
beställde, det såg ut såhär.




Så kul när man får se att andra tycker om det 
man skapar! =)

Nu önskar jag er en fin fredag och helg.
Ses snart igen.
KRAM!!

12 kommentarer:

  1. For et flott kort,nydelig motiv og mange flotte detaljer!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken og lykke til!
    KLem,Kari :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vilket sött kort!! Fint med bokstäverna och fjärilarna.. Roligt att göra ett kort i favvofärgen. Stort grattis till din dotter! Min minsting fyller 1 år på söndag, så här är kalasförberedelserna också i full gång.
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh tack anna!! hoppas ni hade kul på er dotters ett-års-kalas med! kram till dig!

      Radera
  3. Ett himlans sött kort till din tjej
    Stort GRATTIS till henne

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  4. Det blir hon säkert jätteglad för så fint som det blev.
    Grattis till uttagningen !
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Absolutely stunning! Love the card and the image you used! Thanks for sharing and joining us at Divas by Design this week. Hugs, Mirella

    SvaraRadera
  6. Hej Tess!
    Stort grattis till uttagningen, sååå roligt:)) Kortet du gjorde blev ju sååååå himlans läckert, me like:)) Vackra papper och dekorationer:))
    Emelias kort blev ju också såååå fint:) Stämpeln är så söt och du har färglagt den sååå snyggt:)) Vackra lila papper och dekorationer:)) Du är så duktig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera