Sidor

Följ min blogg här

söndag 25 maj 2014

PL Februari

Nyfikna på att se hur mitt februari-uppslag 
i Project life 2014 albumet ser ut?

Här ser ni båda sidorna tillsammans.

Lite text överst som sammanfattar februari månad.

Var bara tvungen att ha med alla hjärtans dag kortet
jag fick av Emelia på detta uppslaget, ett fint minne.
Har även skrivit en liten text till henne, 
får väl arbeta lite mer med handstilen men men...
Tog även med några biobiljetter som jag sparat sen
vi var och tittade på Frost tillsammans med min syster.

Detta är verkligen ett kul sätt att skapa,
jag gillar att det blir så annorlunda
från kortskapandet och att det är något som
hela familjen kommer att bli delaktig i och
som vi tillsammans kan titta tillbaka på om
 nått/några år.

Tack för titten, ha en fin dag.
KRAM.

10 kommentarer:

  1. Åh, så fint! Jag har inte kommit igång med mitt PL:ande än.. Är så många kort som ska göras nu.. Men det verkar väldigt roligt.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag är så sugen på att se lite PLande från dig! Hoppas du får tummen ur snart! ;)
      Kram till dig! <3

      Radera
  2. Så trevligt att ha framme så man kan se och minnas hur mycket trevligt man har gjort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är det ulla! jag gillar verkligen denna typen av skapande trots att jag inte riktigt kommer igång med det. kram.

      Radera
  3. Hej Tess!
    Jag har ju sett din PL på riktigt, den blev sååååå läcker:))
    Så fina foton på dig och din famillj:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie! du vet att dina kommentarer alltid gör mig så glad! =) kraaam. <3

      Radera
  4. Hej vännen!
    Tack för en jätte trevlig scrapkväll igår:)) Nu måste vi sätta igång igen och träffas:)) Ditt kort blev såååå fint du gjorde igåkväll:))

    Ha nu en skön helg så ses vi snart igen:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa visst hade vi kul! nu får vi försöka få till scrapp-kvällar lite oftare! kram vännen!!

      Radera
  5. Kul att du också är inne på PL! Tycker det är så roligt sätt att ta vara på alla de där vardagsfotona man tar! Jag fick hem ett nytt core-kit idag som jag ska klappa på ikväll.
    Förresten: finns du på Instagram?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är det kul, gillar verkligen denna typen av skapande!! japp, jag heter TESSEKWALL på instagram, hade varit skoj att ses där, är betydligt mer aktiv där än på bloggen ;) kram.

      Radera