Sidor

Följ min blogg här

måndag 5 maj 2014

PL - Januari

God morgon vänner!
Idag vill jag visa upp mitt uppslag för januari
i mitt project life 2014 album. 
Jag valde att gå i orange/gula, vita och svart toner
då dessa var extra framträdande på månadens foton. 


I hörnet finns en liten kort beskrivning om vad vi
gjorde och vad som hände i januari månad
(den har jag skrivit ut på datorn). 
Jag har använt mig av 2 av mina ljuvliga core kit, 
Kiwi och Midnight och även design A plastfickor.
Det är sparsamt med dekorationer till skillnad från när 
jag gör kort, då brukar jag använda massor,
så det blir en annan typ av skapande för mig,
vilket jag tycker är kul. 



Det är sååå kul med PL, härligt att göra nått fint med 
några av alla foton man tar på barnen och
det som vi hittar på på dagarna. 
Har redan börjar pilla lite med februari-bilderna. =)

Nu är det dags för mig att kila iväg till skolan för att
påbörja terminens sista kurs, innan sommaruppehållet.
Kan ju inte säga annat än att man längtar efter att få 
vara lite ledig från pluggandet, bara 5 veckor kvar.
Tack för att ni kikade in hos mig idag.
Önskar er en underbar dag.
Stor kram till er.

2 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Sååååå läcker din PL för Januari blev, me like:))
    Härliga foton på dig och barnen:)
    Skönt för dig att det snart blir lite ledigt från skolbänken;))

    Må så gott vännen
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Jättetrevligt sätt att kunna se vad man har gjort under månaden och att ha det framme istället för att sätta in korten i ett album.
    Kram Ulla

    SvaraRadera