Sidor

Följ min blogg här

lördag 12 juli 2014

Baby Tilda

Hej vänner!
På grund av sjukdom i familjen har jag inte 
bloggat mycket det senaste året,
speciellt inte under de senaste månaderna,
det har helt enkelt inte funnits ork även om jag
ofta känner att jag vill.
Idag kommer iallafall ett inlägg med ett baby-kort.
Detta gav jag till en av mina äldsta vänners lilla dotter, 
Minja.

Framsidan.
Stämpel från Magnolia, denna heter "Baby Tilda"
och är som vanligt färglagd med promarkers.
Bokstäverna är gjorda av pappersmassa,
tycker de blir så himlans fina! =)
Papper från min favvo - Maja design.

Insidan är väldigt enkel.
Stjärnorna är från Marianne design.
(Glömde visst fota kortet innan jag skrev hälsningen.)

Baksidan.
Fin dies från Memory box och pärlor från Inkido
Hörnen har jag gjort med en hörnstans från MS.

Tack för titten.
Önskar er alla en fin fortsättning på semestern!
Ta hand om er vänner.
KRAM.

2 kommentarer:

  1. Vilket vackert kort du har gjort! Så fint dekorerat och jag gillar den fina ramen av pärlband runt om.
    Ha en fin dag!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Hej Tess!
    Det här kortet blev sååååå vackert:)) Så söt stämpel som du färglagt så fint:) Du har dekorerat sååååå fint. Insidan med stjärnorna blev så vackert också:)) Papprena gillade jag också:)) Du är så duktig vännen:)))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    Må så gott

    SvaraRadera