Sidor

Följ min blogg här

måndag 14 juli 2014

Beställning - födelsedagskort

Hej vänner!
Måndag igen, vilket betyder att det är dags för en 
vecka på jobbet igen,
men jag hoppas ni njuter av sommar och semester!

För några veckor sedan fick jag en beställning
på ett kort till min fina vän Lina som 
då fyllde 34 år, grattis igen vännen! 
Såhär blev resultatet.


Jag hade inte riktigt tid att hålla på med 
stämplar och färgläggning så jag använde mig
av en av mina senaste inköp, denna ljuvliga
fjärils-diesen kommer från Memory box
och jag bara älskar den!
Papper är som vanligt från Maja design och 
hjärtan-diesen är från Magolia.
Bokstäverna och siffrorna är från American crafts,
gillar dem mycket, snygg stil tycker jag.

Tack för att ni kikar in hos mig!
Ta hand om er vänner!
KRAM.

1 kommentar:

  1. Hej Tess!
    Ännu ett underbart vackert kort från dig:)) Papprena och alla dekorationer är superläckra:)) Bokstäverna var ju urläckra, me like:)) Vacker spets du lagt bakom:))
    Jag tror din vän blev jätteglad:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera