Sidor

Följ min blogg här

onsdag 16 juli 2014

PL - Mars

Hej på er vänner!
Nu var det länge sen jag visade nått uppslag
från mitt Project life - album.
Jag har pulat lite med både mars och april månad
och även börjat lite smått med maj-uppslaget.
Tyckte det var på tiden att visa hur det går framåt,
sakta men säkert.
Här kommer mars.


Såhär ser sidorna ut tillsammans.
Jag ska försöka få klart april och maj med nu 
så visar jag upp det här på bloggen sen.
Tack för titten, ta hand om er vänner!
KRAM

3 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Underbart härligt PL- album:) Så fina foton på er och djuren:))
    Läckra detaljer:)) Kul att få se vad ni hittar på, ser fram emot
    de andra sidorna av albumet:))

    Ha nu en fin helg och hälsa familjen:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Hej Tess!
    Vilken härlig PL-sida du gjort med härliga foton på er och djuren:)) Läckra detaljer också:))
    Ska bli kul att få se de kommande sidorna i ditt album:))

    Ha nu en fin helg och hälsa familjen:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Roligt att du fortsatt med PL! Snyggt uppslag, fint när man håller sig till samma färger o stil på uppslaget. Jag ligger lååångt efter med mitt men tänker att jag har en lång höst då kan komma ikapp ;-)
    För min del har jag haft lite sommarlov fr min blogg men har kickat igång den nu igen, du får gärna hälsa på mig :-) kram Pillan

    SvaraRadera