Sidor

Följ min blogg här

måndag 27 oktober 2014

Julkort i blått och vitt

Hej igen vänner.

På grund av min mammas kamp mot cancern och 
bortgång i sommar har både pysslande och blogg
legat nere under en längre tid.
Jag ska så smått börja göra lite julkort och inlägg
här på bloggen i den mån jag hinner och orkar.
Kul att ni fortfarande kikar in hos mig,
det värmer!

Här kommer ett julkort i blått och vitt.
Inspiration till detta kort kommer från en fin
skiss som jag hittade på Sketchy colors blogg.
Papper från Maja design.
Textstämpel från Reprint.
Vintagebild från Pion.

Utmaning för detta kort:

Ta hand om er vänner!
KRAM.


8 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Så kul att du är tillbaka igen:) Jag vet ju vad du gått igenom i sommar. Så underbart vackert julkort du gjort i blå toner:))
    Visst är de söta de små stjärnorna vi köpte sist:))
    Ska bli kul att åka till mässan på Lördag:)))

    Må så gott så hörs vi i veckan
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag bara älskar de små stjärnorna och hjärtanen, har inte använt nån rosett än men de är oxå supersöta ju!

      Radera
  2. Hej! Först o främst får jag beklaga din mammas bortgång, den j..la sjukdomen alltså. Senaste året är det alldeles för många i min närhet som drabbats. Min morfar gick bort i cancer i september.. Fuck cancer!

    Tack för dina fina ord på min blogg, roligt att du gillar den :-)
    Står i valet o kvalet om jag ska fortsätta eller inte...
    Japp, jag ska på mässan, hoppas vi syns! Jag ska dit på lör, ser du mig så hojta! Är så dålig på att känna igen ansikten bland allt myller av folk o massa scrapsaker.. ;-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag håller med dig, fuck cancer!! jävla piss sjukdom!! usch!
      men tack för att du kikar in, jag hoppas du kommer att forstätta driva din blogg, så kul att se vad andra skapar. kram.

      Radera
  3. Nydelig julekort med mine favorittpapirer. Flott pynta og et nydelig motiv. Takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uka, lykke til.
    Klem Monica

    SvaraRadera
  4. Jag beklagar sorgen.♥
    Ditt kort är superfint med fina detaljer och ett fint motiv.

    SvaraRadera