Sidor

Följ min blogg här

tisdag 4 november 2014

Årets 8:e julkort

Hej vänner!

Ännu ett julkort att visa upp idag,
årets 8:e faktiskt.
Denna gången i mina favoritfärger
när det gäller julkort, rött, vitt och grått.

Papper från Maja design, både nya och gamla.
Stämpel: Magnolia - Peaceful Tilda.

Testade en vikning som var länge sen jag gjorde,
tycker den är såååå fin!!
Är det någon som vet namnet på denna
underbara vikning skulle jag verkligen
bli glad att få veta, jag har länge undrat.

Insidan.
Min senaste dies från Memory box.

Super enkel baksida, 
men tycker inte det gör så mycket för papprena är
så fina :)

Utmaning för detta kort:

Ha en fortsatt härlig vecka!!
KRAM.

2 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Underbart vackert julkort. Söt liten Tilda som du färglagt så fint:)) Vackra papper och dekorationer:))
    Det var kul att träffas i går kväll och pyssla lite:))
    Ha en bra dag:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Hej Tess,
    Hmmm…nej vet inte vad vikningen heter, men fin är den. Likaså ditt kort i traditionella julfärger; det känns så svenskt! Tack för att du deltar i LLC:s november utmaning.
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvaraRadera