Sidor

Följ min blogg här

måndag 10 november 2014

Jul med Magnolia och Bildmålarna

Hej vänner!
Hoppas ni alla haft en underbar helg?!
Här har det varit full rulle,
i helgen har jag varit barnvakt åt en kompisens 3 barn,
plus att mina egna 3 var hemma.
Det blev översovning och massa lek och stoj
så jag har varit ganska seg idag.

Innan helgen började jag knåpa på ännu ett julkort,
idag visar jag upp resultatet. 
Stämplar från Magnolia och Bildmålarna.
Papper från Maja design.
Dies från Roxstamps.

Utmaning för detta kort:

Tack för titten.
Önskar er en fortsatt trevlig vecka!
KRAM.

2 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Såååå fint julkortet blev:)) jag såg ju en del av det sist vi sågs:))
    Oj, då har du haft fullt upp hela helgen;)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Gorgeous card, Tilda looks so sweet sitting on the present. Thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane x

    SvaraRadera