Sidor

Följ min blogg här

tisdag 11 november 2014

Julkort med vintagebild

Hej vänner!

Jag fortsätter med att blogga julkort,
här kommer ett i blått och vitt.
Inspiration till kortet kommer från en skiss
Papper som vanligt från Maja design.
Textstämpel från Inkido och 
vintagebilden är från Pion.

Utmaning för detta kort:

Ikväll ska jag försöka bli klar med ett 
uppslag i mitt project life album,
känner att jag har några uppslag att
arbeta ikapp nu, man vill ju inte hamna
för långt efter. 

Tack för titten.
Ta hand om er vänner!!
KRAM.

6 kommentarer:

  1. Excellen, dear Tess!
    Good luck!

    SvaraRadera
  2. Hej Tess!
    Underbart vackert julkort i härliga färger:)) Jag gillar ju blått till julkort:)) Rosetten med knappen blev så läcker:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Herlig julekort, jeg er litt svak for blå julekort. Nydelig motiv og lekkert pynta. Tak for at du deltar hos Sketchy Colors, lykke til.
    Klem Monica

    SvaraRadera
  4. Så många fina julkort du gjort!! Jag har inte gjort ett enda än! Alltid ute så sent med detta.. Blir PL som tar tiden istället,
    Roligt att du gillade mitt album i bloggen, ha en fin kväll, kram Pillan

    SvaraRadera
  5. Oj så många fina julkort du har gjort, har kikat på de andra inläggen också.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  6. Å vilket fint julkort, i fin blå färg och med fina detaljer.
    Alltid lika roligt att kika in här och se vad du pysslar med för fint.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera